loading...
Persian-Day|پرشین دی
آخرین ارسال های انجمن
مدیریت بازدید : 704 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

فال روزانه شنبه 14 دی ماه 1392

مشاهده فال امروز در ادامه مطلب

فال روزانه شنبه 14 دی ماه 1392

مشاهده فال امروز در ادامه مطلب

فال روزانه متولدین فروردین

امروز بهتر است برای یک دورهمی با دوستان برنامه ریزی کنید تا انرژی زیادی که در وجودتان است را در کنار آنها تخلیه کنید. شاید لازم باشد ایمیل های زیادی بنویسید، تلفن های زیاد یا با افراد متعددی ارتباط برقرار کنید. این مساله شاید شما را از بودن در کنار دوستان دور کند. اما با برنامه ریزی درست، هر دو را به انجام برسانید تا روز خوبی را تجربه کنید. امروز شاید یک ملاقات عاشقانه باعث به هم خوردن وضعیت نرمال زندگی شما بشود. شهامت عشق ورزی بسیاری دارد و می توانید از لحظه های شاد و گرم در کنار معشوق نهایت لذت را ببرید.
 
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز وقتی از خواب بیدار می شوید شاید کمی احساس تب داشته باشید اما ساعت که می گذرد، دوباره به حالت عادی بازخواهید گشت. امروز باید کارهای بسیاری انجام دهید، کارهایی در زمینه شغل و زندگی روزمره خود. برای اینکه از همه روز بهترین استفاده را داشته باشید، بهتر است صبح تا عصر را کار کنید و شب را به تفریح بگذرانید. امروز زمان خوبی است از فردی که خوشتان می آید درخواست کنید با هم بیرون بروید. این ملاقات می تواند بسیار جالب و سرگرم کننده باشد و هر دو متوجه می شوید تفاهامات بسیاری با هم دارید. در انتها نیز بیشتر از هم خوشتان خواهد آمد و این بعدازظهر را برای همیشه به یاد خواهید داشت.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز بهترین زمان برای آغاز پروژه های کاری در زمینه نویسندگی، سخنرانی یا بازیگری است. انرژی های خلاقیت شما بسیار زیاد هستند و با نوآوری بسیار بالا می توانید آثار ماندگار خلق کنید. صحبت کردن با دوستان در این رابطه باعث می شود تا بهتر و بیشتر ایده بگیرید. از روز خود لذت ببرید. شما به شدت دوست دارید علاقه و احساسات خود به فردی که دوستش دارید را به او بگویید تا بداند تا چه اندازه مشتاق هستید، اما شهامت این کار را ندارید و چیزی مانع از آن می شود. نیروهای امروز به شما کمک می کنند تا قوی باشید. هیچ چیز غیر از افکار خودتان مانع نیستند.
فال روزانه متولدین تیر

اگر در کار املاک، باغبانی یا طراحی داخلی نیستید، امروز متوجه می شوید چقدر در این زمینه ها استعداد دارید و می توانید از آنها بهره بگیرید. اگر در این زمینه آموزش های لازم را ببینید شاید منبع درآمد آینده تان از این طریق باشد. البته خودتان باید تصمیم بگیرید کدام یک برای شما مناسب است. امروز بیشتر فکرتان مشغول مشکلی است که در رابطه عاشقانه خود دارید و باعث شرمندگی شما شده است. اگر نمی دانید پس از این شرایط چطور باید رفتار کنید، بهتر است قلب خود را صاف کنید و بدانید آن فقط یک اشتباه بوده است و باید همه چیز را فراموش کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز انرژی و زیبایی شناسی بسیار بالایی دارید و به همین دلیل، شاید بخواهید با دوستان خود دور هم جمع شوید یا بیرون قرار بگذارید. خبرهای خوشحال کنند و هیجان انگیز شما را در شادمانی طولانی نگه می دارند و ساعت ها فکرتان را مشغول خواهند کرد. از انرژی خود می توانید برای پیاده روی های طولانی استفاده کنید. هر طور هست از روز خود لذت ببرید. اکنون برای فکر کردن به مشکلات زمان خوبی نیست. اگر قرار است فردی از جنس مخالف را برای نخستین بار ملاقات کنید، بهترین زمان امروز است زیرا به تلاش زیادی نیاز نیست.
فال روزانه متولدین شهریور

امروز فرصت بسیار خوبی برای کسب درآمد بیشتر به سراغ شما خواهد آمد. این پیشنهاد نیز از طرف فردی است که مدت های زیادی است او را می شناسید. این پیشنهاد شاید خیلی مرتبط به جنس کار کنونی شما نباشد اما با ذهن باز و هوش خوبی که دارید می توانید از عهده آن بر بیایید. تنها مشکل این تصمیم خستگی بسیاری است که برای شما باقی می ماند. مراقب خود باشید. امروز این فرصت را دارید با فرد موردعلاقه تان عمیق تر صحبت کنید و برخی از محدودیت ها و مشکلات را از میان بردارید. فقط باید از صمیم قلب حرف بزنید و صادق باشید.

فال روزانه متولدین مهر

دورهمی های دوستانه یا اجتماعات کاری باعث می شود تا ایده های زیادی به ذهنتان خطور کند و هدف های جدیدی برای خود تعیین کنید. امروز می توانید به بهترین شکل از استعداد و خلاقیت خود بهره بگیرید و با همکاری دیگران به سوی هدف های موفق پیش بروید. همه افکار و ایده های امروز برایتان لذت بخش و امیدبخش هستند. تردید نکنید و به سوی آینده بهتر حرکت کنید. از نظر عاطفی دوست دارید همه چیز را درست کنید. دوست دارید بسیار شیک و عالی دیده شوید و جمله های اغواکننده استفاده کنید. دوست دارید طرف مقابل شما را تنها فرشته مهربان دنیا خطاب کند، نگران نباشید. همین طور خواهد شد.

فال روزانه متولدین آبان

امروز ممکن است کاری را آغاز کنید که زمان طولانی برای انجام آن برنامه ریزی کرده اید. این پروژه می تواند شخصی یا کاری باشد. هر چه که هست استارت آن را می زنید و با برنامه ریزی درست می توانید موفقیت های بسیاری را انتظار داشته باشید. تنها ایراد این تصمیم این است که شاید مجبور به تلاش بیشتر باشید و این مساله می تواند به خستگی زیاد شما منتهی شود. پس مراقب سلامتی خود باشید. با اینکه از حرف زدن با فرد موردعلاقه خود لذت می برید، اما شاید منتظر روی دادن اتفاقات هیجان انگیز و سرگرم کننده هم باشید. نباید از بیان این خواسته تردید کنید تا بعدازظهر بسیار شاد و دوست داشتنی در کنار یکدیگر داشته باشید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز باید افق دید خود را توسعه دهید. باید با دوستان خود برای تعطیلات شاد برنامه ریزی کنید و واقعا کمی استراحت کنید. این سفر می تواند هوایی یا زمینی یا روی آب باشد هرچه هست باید سعی کنید یک سفر شاد و هیجان انگیز داشته باشید و در طول آن مسایل زیادی از اطرافیان بیاموزید. سرگرم باشید و تفریح کنید. انرژی های امروز باعث می شوند تا روی وظایف خود تمرکز کمتری داشته باشید. در مورد رابطه عاطفی خود نیز با مشکل مواجه شده اید و نمی توانید آن را به درستی کنترل کنید. پس بهتر است امروز بی خیال کار شوید و با معشوق زمان شادی را به وجود بیاورید.
فال روزانه متولدین دی

امروز خبری بسیار خوشحال کننده در مورد کار خود خواهید شنید. این خبر می تواند در مورد افزایش حقوق یا ارتقای موقعیتتان باشد. این باعث می شود تا برای سرمایه گذاری های بزرگ فکر کنید. هر ایده آینده‌داری که به ذهنتان می رسد را از همین امروز استارت بزنید. رابطه عاشقانه شما در حالتی آرام و مهربانانه جریان دارد. بهترین زمان برای بیرون رفتن و تجربه شادی زیاد در کنار یکدیگر، امروز است. به رستوران متفاوت بروید یا فعالیتی انجام بدهید که تاکنون انجام نداده اید. یا حتی می توانید دوستان خود را دعوت و شادی زیادی را تجربه کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز یک رابطه عاشقانه شاد و بسیار دوست داشتنی در مسیر زندگی شما قرار خواهد گرفت. ملاقات با این فرد باعث هیجان زیاد شما می شود و قلبتان به تپش می افتد. البته همه اینها به شرایط و موقعیت کنونی شما بستگی دارد. تصمیم شما نیز در این مساله بسیار تاثیر گذار است. می توانید بهترین لحظه ها را برای یکدیگر رقم بزنید. امروز بهترین فرصت برای بیرون رفتن و تجربه شادی زیاد در کنار هم است. از این فرصت و انرژی مثبت استفاده کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز با همه وجود پرانرژی، مثبت گرا و خوش بین هستید. بنابراین، برای آغاز کار یا پروژه های جدید بهترین فرصت است. حتی می توانید از این فرصت برای انجام کارهای عقب افتاده خانه استفاده کنید. انجام فعالیت های خلاقانه در بهترین حالت ممکن پیش می روند. برای موفقیت های بیشتر باید سخت تر تلاش کنید. از نظر عاطفی نیز روز بسیار عالی در پیش دارید. می توانید با فرد موردعلاقه تان فعالیت های شاد و متفاوتی را تجربه کنید و از هر لحظه در کنار هم بودن نهایت لذت را ببرید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام بخش را بیشتر دوست دارید؟
    چطور به این سایت وارد شدید؟
    با اضافه شدن بخش مذهبی به مطالب سایت موافق هستید؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1696
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 163
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,801
  • باردید دیروز : 171
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 1,801
  • بازدید ماه : 8,786
  • بازدید سال : 160,352
  • بازدید کلی : 2,027,287
  • کدهای اختصاصی